FAQS
Tel: +31 (162) 795278
Mail:info@click2times.nl
Keizersdijk 5A, 4941 GC Raamsdonksveer
Gratis verzending en retourneren.
Support chat
24 uur, iedere dag
FAQ's.
Wat is de levertijd?
Besteld voor 17:00 uur is volgende werkdag in huis. Bij sommige producten is er sprake van langere levertijden, dit wordt altijd aangegeven in de beschrijving.
Wanneer komt een uitverkocht product weer op voorraad?
Wij doen ons best om zoveel mogelijk alle producten op voorraad te hebben, helaas is het erg moeilijk om altijd alle producten op voorraad te hebben. We kunnen natuurlijk wel prioriteiten stellen om bepaalde producten eerder op voorraad te krijgen. Daarom hebben we ervoor gekozen dat producten die uitverkocht zijn op de webshop blijven staan, zodat de klanten kunnen inschrijven op producten die ze graag willen bestellen. Deze functie zorgt ervoor dat de klanten een bericht krijgen wanneer het product weer op voorraad is, daarnaast kunnen wij de inschrijvingen zien en met die informatie zorgen wij ervoor dat de producten waar inschrijvingen voor zijn als eerst op voorraad komen.
Moet ik betalen om mijn bestelling te retourneren?
Nee, het is kosteloos om producten te retourneren. Let op, het is niet toegestaan om van hetzelfde product twee maten tegelijk te bestellen met het idee om het product dat te klein of te groot is te retourneren. Wanneer dit wordt geconstateerd behoudt Suits&Co. het recht om het retourproces niet te vergoeden
Hoe kan ik contact opnemen met Click2Times?
De beste optie is om te chatten met ons. Chat is 24/7 beschikbaar, Je kunt ons ook bereiken via Facebook en Instagram, we proberen om binnen 2 uur te reageren. Je kunt ons ook een mail sturen, ons mailadres is info@click2times.nl. We doen ons best om dezelfde dag nog een antwoord te sturen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
1. Gebruik de volgende link https://click2times.myreturnscenter.com. Via deze link kom je in ons retourcenter, hier kun je een retouraanvraag versturen. Vul hier jouw ordernummer en je e-mailadres in.
2. Je krijgt binnen 24 uur een RETOURCODE.
3. Druk deze e-mail af of alleen de RETOURCODE en BESTELNUMMER en plaats deze in de doos samen met de items die u wilt retourneren.
4. Pak alle items zorgvuldig in met de originele envelop. Verwijder alle labels met de gegevens van uw afleveradres uit de originele doos.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je kunt retouraanvraag doen tot 14 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen. We hebben twee belangrijke regels:
1.. Producten mogen niet gebruikt worden en orginele etiketten mogen niet verwijderd zijn. Producten die vergezeld zijn om hygiënische redenen, kunnen alleen geretourneerd worden als het niet open gemaakt is. ; en
2. Producten moeten zich in de originele verpakking bevinden. Dit omvat merkstofzakken en schoenendozen.